lördag 4 april 2009

Jipppiii =)

Vaknade idag av att jag va jätte kissenödig så jag va tvungen att springa och göra mina behov..
Lärde mig igår att ordet "Bärs" på svenska är "bajs" på norska.. hahaha
så när vi igår sa "ge mig en bärs" så skrattade dom bara. Och de fattar man ju nu varför. =)
Men igår va vi ute och kollade runt lite på stan, drack lite öl och gick sedan hem och sov.

Idag va jag, Sara, Miffo och Max på karl johan och kikare runt, va inne på kondomeriet och shoppade loss.. Sen gick vi i lite affärer men eftersom vi är fattiga här i dyra Oslo så kan vi inte handla något.
Jag och Sara drog vidare och handlade mat så vi kunde hem och laga maten medans killarna käkade äcklig sushi.. blääää

När jag kommer hem så får jag syn på att jag fått två mail på min hotmail tänkte ju såklart att de va nåt kedjebrev som min mamma och syster brukar skicka ut, men de va de ikke denna gången..
JAG HAR FÅTT JOBB.... =) På en snygg restaurang.. här har ni länken om ni vill gå in och kika på hur det ser ut, men lova att inte bli något avundsjuka... mohahahaha http://www.dslouise.no/
Jag är cp glad bara så alla vet... Jag ska på introduktion på tisdag och lära mig ALLT ! hahaha. men än så vet jag inte om jag ska vara bartender eller servitris. men gött som fan kommer de bli.. Nu ska vi fira med vin och utgång ikväll..

KJÖSSS

- AtK

1 kommentar:

cillthegrill sa...

GRATTIS IGEN IGEN OCH IGEN!! fixar du jobb till mig med eller? thx puss!