onsdag 1 april 2009

Blir bara bättre och bättre =)

Den första dagen va inte bara illa, utan när jag inte hade något att göra och skulle fördriva tiden så gick jag in i levi's butiken och snakke med två gutter, en från norge och en från sverige, men eftersom jag är så kass på norska så snackade jag mest med svensken.. De va mycket trevliga och tiden gick så tillslut kunde jag träffa Sara på karl johans gate. Vi hälsade på en vän till henne och sen drog oss hemåt för att sova.
Dagen idag började med att jag blev utslängd från lägenheten halv 9 för de skulle ha visning och jag fick inte vara där, jag gick runt i vårat område i en och en halvtimma (mycket tråkigt) och fick sedan komma tillbaka för att duscha. Men snabbt fick det gå för sen va jag iväg och käkade med de tjejerna som bodde här innan. Och kom inte hem förrens 1 då jag va tvungen att åka till Aker Brygge på jobbintervju.
Intervjun blev så att vi va ca 15 personer som skulle snacka, men istället att ta en och en så snackade en inför alla osv, och eftersom jag inte är bra på norska så va jag sjukt koncentrerad. Men tillslut gick det bra, men vet ännu inte om jag får jobbet. Och de som inte vet så är det som bartendet servitris som jag intervjuvades för. I en mycket fin restaurang (lite dricks kanske om man får jobbe :P

Äntligen har tjejerna flyttat ut så vi alla fyra kan dela på oss från ett rum, nu är det bara jag och Sara som är i et sovrum och de andra två killarna har varsitt. Sen så kommer Tina upp och då får hon sova på toaletten.. haha nej de klart hon inte ska. I vårat rum såklart =)

Nu måste vi fira lite genom att ta ett glas vin, ni vet jag är i Norge och dessa människor dricker alla dagar nästan ;)
Hoper jag ikke blir fyllersjuker.
haha

- AtK

Inga kommentarer: